Опрацюйте відеоурок і виконайте практичну роботу
Режим перегляду: (Barik 3D @barik3d965)
Конспект уроку:
На цьому уроці ти дізнаєшся що таке модифікатори та як їх застосовувати.
! Під час роботи за комп’ютером дотримуйся вимог безпеки життєдіяльності
та санітарно-гігієнічних норм.
Модифікатори (англ. modifiers) – це автоматичні операції, що впливають
на геометрію об’єкта неруйнівним способом.
За допомогою модифікаторів ти можеш реалізовувати багато ефектів автоматично,
щоб інакше було надто втомливим робити вручну (наприклад, підподілення
поверхонь), і без впливу на базову геометрію об’єкта.
Вони працюють, змінюючи те, як об’єкт показується та рендериться, а не саму
геометрію, яку ти можеш редагувати безпосередньо. Можна додавати кілька
модифікаторів на один об’єкт для формування стеку, стосу модифікаторів –
The Modifier Stack та застосовувати – Apply модифікатор, якщо бажаєш, щоб зміни,
внесені ним, стали постійними.
Вони можуть додаватися для активного об’єкта, використовуючи випадне меню
Додати Модифікатор (Add Modifier) вгорі їх вкладки властивостей. Нові
модифікатори завжди додаються на низ стеку – stack (тобто, будуть
застосовуватися останніми).
Також кожен модифікатор має власний набір властивостей, значення яких
уточнюють особливості виконання перетворень. Наприклад, для модифікатора
Дзеркалення потрібно указати, відносно яких осей, площин або інших об’єктів
потрібно віддзеркалити об’єкт.
Існує чотири типи модифікаторів:
Модифікування – Modify
Це засоби, подібні до типу деформування (Deform) – вони, зазвичай,
не безпосередньо впливають на геометрію об’єкта, а на деякі дані, такі як
групи вершин.
Генерування – Generate
Це конструювальні/руйнувальні засоби, що будуть впливати на всю топологію –
topology сіті. Вони можуть змінювати загальний вигляд об’єкта або додавати нову
геометрію для нього.
Деформування – Deform
На відміну від типу Generate, вони лише змінюють форму об’єкта без змінювання
його топології.
Симулювання – Simulate
Вони представляють симуляції фізики – physics simulations. У більшості випадків,
вони автоматично додаються у стек модифікаторів всякий раз, коли вмикається
Система Частинок – Particle System або симуляція Physics. Їх єдина роль –
визначати позицію у стеку модифікаторівз якого беруться базові дані для симуляції, яку вони представляють. Як такі,
вони типово не мають жодних
атрибутів та керуються уставами, що виставлені в окремих секціях
Редактора Властивостей –
Properties editor.
Для застосування модифікатора до об’єкта слід:
1. Виділити об’єкт.
2. Вибрати вкладку Модифікатори в області Властивості.
3. Відкрити список Додати модифікатор.
4. Вибрати ім’я потрібного модифікатора.
5. Установити значення властивостей модифікатора на його панелі налаштувань.
6. Перейти в режим об’єкта, якщо встановлено інший режим.
7. Підтвердити застосування модифікатора, вибравши в панелі налаштувань
модифікатора кнопку та команду Застосувати.
Якщо застосування модифікатора до об’єкта не дало потрібного результату,
то замість
підтвердження можна його видалити, вибравши кнопку в панелі налаштувань
модифікатора.
Немає коментарів:
Дописати коментар